sjukling

Hej, är sjuk och har fått äta medicin. Skulle igentligen åka till sjukhuset men mamma skulle jobba och sådära. Men har haft skitont i magen och har spytt lite. Ieu! Måste bli frisk tills på måndag, för då ska jag till grönan och sen ska jag till taffsnäs om någon vecka eller så. :(
 
Igår så var jag i brandbergsbadet med julia & julia som bloggar på TR. Var där från 11-14´30 typ och så gick jag och keto hem till henne och så duschade jag där och kollade sen på hannah monthana eller hur hon stavas haha, skulle varit enklare om hon stavades såhär '' hanna montana'' . Sen så gick vi ut och gick till grillen och åt. Dom åt kebab & pommes & jag åt hamburgare. Skitgott! Så bloggade inte igår för jag hade inte ork eller lust, och världens solbränna. Buhu :(
Bild från igår :)
\jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0