Jossan & rajmik

Hej mitt namn är josephine grönholm kallas jossan. Jag är 13 år i december (2012). Jag bor i haninge, på fritiden så är jag i stallet,rider,tävlar! :) Älskar hoppning, har hoppat 90 cm med min favoritponny rajmik som ni kan läsa om nedan!
 
Rajmik är en fjording från taffsnäs, han har en grym personlighet. Han är busig och matvrak, haha :)
Rajmik är av den nätta modellen av fjordingen, och har gått fjordsm. Så han är vääldigt fin i dressyren, men tycker om hoppning oxå. Han är pigg och glad, kan få för sig att bocka när han tycker det är JÄTTE kul! På sommrarna är han på taffsnäs, och ska dit på ridläger i sommar så får träffa han då. Skutan har hyrt in honom från augusti 2011 till juni 2012. Och skutan ska hyra honom efter sommar oxå. Då får ni läsa om oss! När vi tränar och tävlar. :)
Hoppas att ni gillar bloggen, och kom gärna med synpunkter! :)
 
\Jossan
 
Trackback

RSS 2.0