me.

hejsan, Johanna här som vanligt då. 
Vet inte vad som hänt med Jossan men vet att hon är sjuk och så. Hoppas hon blir frisk och kan komma igång med bloggandet igen. Aja, blir sååå irriterad på blogg.se appen. Den fuckar ur, och det leder till att jag fuckar ur. Men man får väll hoppas på att dom kan ta tag i det och fixa den så jag kan ge er mer bloggning från min sida. Jag har firat midsommar i Finnhamn som ni vet. Bilder har jag på kameran och dom kommer upp i ett inlägg imorgon. Idag har hovslagaren varit i stallet, Klippet fick nya skor och jag var i stallet vid 7 imorse. Så lite trött börjar man väll bli. Just nu sitter jag vid datorn i sängen och myser och kollar på tv. Blir upp kl 9 imorgon, ska träffa min otroligt saknade vän Hanna. Sen så drar vi antagligen till stallet. Och då får nog Daisy (hunden) vara med oss imorgon.
 
Oj, nu blev inlägget otroligt långt.
 
- Hittad en gammal egobild på Hanna. Hihi.
 
/ Johanna'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0