go'morron!

Godmorgon på er! :) Har chattat meed hon som håller på med våran header och den kommer upp inom snart. :) Har blivit ''frisk'' eller har inte ont någon stans eller så. Och äter min medicin som jag ska, duuktig tjej! :) Imorgon är sista dagen jag äter medicin untzuntz! :)
Idag ska jag till mormor för jag har mina mediciner där, stannar där hela dagen. Igår på kvällen så cyklade jag och min moster  till icamaxi och handlade onsdagsmys eller vad man ska säga, de va ju fotboll på tv. :) Vi köpte cupcakes,singoalla,chips&dip & lösgodis. Och vi hade läsk hemma, tjockisar? Yes. HAHA, såklart åt vi inte upp allt. Vet inte varför men jag börjar äta fett lite?!?!?! Jag är ju världens största matmonster annars. Ouupsi! Jaja, känner att detta inlägg blev lite väl efterblivet. Men vi höörs sen okej, ja de gör vi :)
\jossan
första ''uppvisningen\tävlingen'' <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0