Förlåt för dålig bloggning från min sida.

Hejsan!
Igår: Igår kunde jag inte blogga pga att jag inte kom in på blogg.se appen från mobilen.. Det är något knas med den men hoppas det löser sig då jag bloggar väldigt mycker från mobilen.. Men iaf, igår var jag på Grönan med Olivia, hade det skoj, träffade några komisar där åxo. Men har ju inte så mycket mer att säga om det. Klippet hade vila igår så vi drog in till grönan vid tre. Och drog sedan hem vid 11. Men var dock inte hemma förens halv ett
 
Idag: Idag har jag varit i stallet, vaknade vid 10 och började fixa mig och rörde mig sedan mot stallet. Frida följde med och fotade så mötte upp henne i Handen sen tog vi bussen mot stallet. Jag jobbade med klippet på en volt över två bommar, i trav. Då han gärna vill springa över bommarna. Såg ut såhär: 
Dom röda är då två bommar.
.Var klar i stallet vid 4 och var hemma kvart i 5. Just nu håller familjen på att grilla och ska väll äta snart och sedan rör mamma, jag, och hunden oss mot en hästloppis. Kul att kolla lite. Men hör väll av mig om det blir några nya inköp.
 
Bilder kommer upp från dagens ridning när jag fått bilderna från frida.
 
/ Johanna'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0