tråkit :(

Har jätte tråkigt, för amanda h gick hem med sin mamma så hon åker till taffsnäs med sin mamma imorgon, för vi ska liksom vara borta i 9 dagar så hon ville va hemma med sin mamma, ville oxå det så vi åker inte med varann imorgon. :) Ska försöka göra några tidinställda imorgon bitti\inatt kommer inte direkt kunna sova hihi. :)
 
Så jävla taggad, om inte rajmik är frisk så gör det inget. Det finns sååååååååååhär fina fjordingar där, ex hadar,grimar,myzak  aa många :D
Rida 3 tim om dagen, ouff fett kuuuuul!! :D
 
Så åker mellan nio-tio imorgon bitti, så upp vid typ sju eller åtta och göra mig i ordning, blogga antagligen och äta frukost, sen sitta i bilen i minst en o en halv timma ca :)
 
Kan berätta allt jag har packat :)
- tröjor & linnen, blusar toppar osv
- mjukisar,thigts,shorts mm :)
- ridbyxor
-underkläder
-ridstrumpor
- badkläder
-lakan o sånt o handuk
- ridskor & ridstövlar
- hjälm & väst
- jacka
- munktröjor
- hygiensaker
Och min resväska är sjuuukt stoooor!! :D
 
bloggar mera sen, puss mina älsklingar!!!!! :D :D :D
 
Känner mig hypad!!
\jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0