stall 2.

Hejhej.
 
Ska åka och kolla på ett stall vid 4 idag. Ensam hemma just nu, men vovven, mår inte riktigt på topp.. Örinflamation och lite hängig. Så åker iväg kl 4 kollar på stallet sen in till sjukan. Kommer antagligen få tabletter som vanligt. Brukar ha öroniflamtion på sommaren för att jag badar. Medryttaren tar Klippet idag, måste få tag på veterinären också. Tog bort tejpen från mitt sår nyss, och själv tycker jag det läkt jätte fint. Ska vara duktig och städa mitt rum sedan rensa ut alla saker jag inte vill ha så ska vi sälja det. Kläder, massa hästböcker och saker, barnprylar, m.m. Bloggar mer sedan, ska ut med båten imorgon. 
// Johanna''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0