STÄDDAG.

JÄVLAR! Haha, börjar ju detta inlägg super! Nej men har verkligen städa och slitit som ett djur här hemma idag! Jag har ränsat ur massa lådor, dammat, städat rummet, ränsat ur HELA garderoben, det var verkligen HEMSKT där inne i början av dagen och nu är det JÄTTE fint. Har fixat en stol åxo, monterat den, till mitt rum, så har jag monterat fast en låda som gått sönder. Mormor kom hem till oss vid kl 5 idag, för att hon ska vara hundvakt åt lilla vovven imorgon då vi åker till KOLMÅRDEN. Ska bli väldigt kul, har inte varit där på några år. Mamma och jag åker så ska vi möta våra sysslingar från Kalmar, Eva (mammas kusin) Ola (hennes man) och Maja (en av mina sysslinga) kommer ha kul med Maja hon är 96, så vi är ganska jämngamla. Hon följer sedn med till stockholm. Det kommer bli super kul! Men nu är jag klar, kan lägga upp en bild på rummet, måste bara ta en först.
 
Två bilder från mitt nystädade rum:
 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen var vi ute med båten igår, var så otroligt roligt, åkte med mammas kompis madde. Honhar ridit förut så hon pratade lite om hästen och så åkte vi till honom efter vi varit ute med båten. Hände massa roliga saker när vi var ute! HAHHHAHA, ja nu har man något att skratta åt i några dagar.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sötisen, min nya flughuva toll Klippet, haha, Daisy fick prova den.
 
 
// Johanna''




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0