Sjukan.

Hejsvejs.
 
Okej, börjar med att säga att jag nyss kom hem från sjukan. Vaknade imorse hemma hos Felicia av att jag tyckte det var varmt ca kl 8. Så tänkte öppna fönstret, men när jag trycker på fönstret så går hela skiten sönder. Så självklart kommer det in en glasbit rakt på en blodådra vid handleden. Felicia vaknar av att fönstret går sönder. Och jag skriker att det blöder. Haha, fick värsta choken så jag ber henne gå och hämta ett plåster. Haha, som om det skulle hjälp? Nej men det sprutade blod och jag fick panik, blod i hela huset. Så jag gick in i badrummet och felicia kom med ett bandage och lindade jätte hårt så vi kunde stoppa blodet. Vi var ensamma hemma med 3 hundar. Så Felicia ringer sin mamma på en gång så hon började åka hem mot oss. (hon hade sovit hos min mamma för dom hade varit på tjejmiddag). Men sedan kom hon så åkte vi in till handens närsjukhus. Dom frågade om jag ville sy, men nej det ville jag verkligen inte. Så dom tejpade det. Så om det börjar blöda igen måste jag åka in och sy. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0