packat :D

Sen jag bloggade sist, så har jag packat och har fortfarande mycket kvar! Är skittaggad, chattat med några som ska på mitt läger och alla är helt underbara. :) Imorgon blir det en väldigt stressig dag, gå till skutan och hämta hjälm + väst + mitt hoppspö, åka och köpa ett par skor, packa ännu mera, blogga, sova tidigt!  
 
Rajmik har varit halt under läger 2 och har vilat i 12 dagar nu, så vi får hoppas att han går med på mitt läger. Annars finns det sjuukt fina fjordingar där, så de blir nog bra :)
 
 
haha, packar sååååå fint :)
 
\jossan

Kommentarer
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

hoppas vi ses innan du åker!

2012-07-04 @ 22:39:30
URL: http://teamryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0