Nästa inköp från hööks.

- Stigläder, svarta.
- Verkligen ett måste! Har just nu en vanlig fodrad flughuva, men har nu märkt att han får skav av den. Så ska köpa denna, står att den ör följsam och sak hjälpa mot skav. Så hoppas verkligen på att denna funkar! 
-Hackamore, tycker det är roligt att rida med, och kontakten man får med hästen. Ska bli kul att prova på Klippet.
- Måste köpas in nytt på lagret, då mitt börjar ta slut.
- Dom röda benlindorna är bara ett måste men vill dock köpa ett par vita åxo. 
 
- Behöver ett nytt allround spö då mitt försvann häromdagen.
- ny rotbortse, min är borta glömde den ute vid spolspiltan...

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt och synd att dina saker försvinner bara sådär..

Här där jag står så glömde jag mina benskydd i stallgången och stallet brukar stå öppet på kvällarna dygnet runt (förutom sadelkammaren) och dom fanns ändå kvar där när jag kom dit 2 dagar efter :)

2012-07-16 @ 09:47:43
URL: http://www.ihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0