Mot bättringsvägen.

Känner mig lite bättre och piggare. Kan berätta lite om min otroligt tråkiga dag dåra. Vaknade av att mamma kom in i mitt rum kl 12 imorse. Och frågade om jag inte skulle vakna då jag hade sovit i 13 timmar. Då började jag piggna till lite. Men så fort jag ställde mig upp kändes det som jag skulle svimma av. Kollade tempen och hade 38,8 i feber.. Så kändes ju inte så bra.. Plus att jag har öroniflamation, för jag badat så mycket. Så det är väldigt mycket sjukdommar runt mig just nu. Att det alltid ska hända mig på sommarlovet. och sedan hoppas jag verkligen att mitt sår läker bra nu så jag inte ska behöva hålla på med det åxo. Beräknat att det ska vara klarläkt till tisdag/onsdag. Fast känner att jag inte riktigt har lyssnat på doktorn. Hon sa att jag inte ens fick använda handen eller armen, ändå sitter jag och bloggar, åker till stallet, lyfter tunga säckar med kraft, borstar, mockar, rider. Aaa, allt som jag INTE får göra. Nu blev det väldigt lånt inlägg. 
 
Två bilder från igår när jag var i stallet med min mammi och tömmkörde. ♥
 
 
//  Johanna''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0