Mina planer med dessa två fjordingar

Rajmik
Tävla honom i hoppning och dressyr väldigt mycket, rida honom mycket och verkligen satsa på denna ponnyn & mig :)  Och rida mycket privatlektioner så man kommer någon stans :)
 

Bento
Ska rida honom väldigt mycket, då han är riktigt svår riden. Asså han går inte i form med någon ifrån skutan typ, och jag fick mycket hjälp med honom på taffsnäs och jag kan rida honom riktigt bra nu och fick väldigt mycket beröm av min ridlärare på taffsnäs, så ska tävla honom i dressyr. Fin ponnyn :D Grejen är att han är sjukt fin ponny att rida, man måste bara lära sig honom :)  Och ska tävla honom i terräng, så sjukt fin häst. <3
 
Det kommer bli skitkul, och jag längtar som fan tills augusti 2013 :D
 
\jossan

Kommentarer
Postat av: Matilda Sjöblom

Jag fick han att gå i form på skutan! :D

2012-07-17 @ 11:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0