Johanna svarar på FRÅGESTUND.

anonym Om: FRÅGESTUND.

johanna : 
1. vad är det du gillar med klippet 
2. hur ska ditt dromstall se ut 
3. hur är klippet att rida 
4.hur högt har du hoppat 

Johanna svarar:

1. Jag gillar allt med den där kusen. :D

2. Ingen aning, haha ett litet stall med ca 5 boxar. Och fint inrätt men ändå mysigt. Gillar inte stora stall då det blir så mycket spring och man känner inte folket lika bra.

3. Han är het i traven eftersom han har sitt spring trav kvar. men känner att han har hittat sin trav riktigt fin på sista tiden. Sen kan han gallopera men vill helst springa då han tycker det är så kul. Sen har han jätte fin hoppteknik. 

4. Med Klippet? ca 80-85?. Med annan häst har jag ingen aning men typ 1 meter?. :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
lisa Om: FRÅGESTUND.

Till johanna, Vad gjorde att du fastnade för Klippet? :D

Johanna svarar: 

Det som gjorde att jag fastnade för Klippet måste vvarit hans otroliga personlighet. Och sen den där hästen är ju bara min drömhäst. Haha, men det är bara så att jag fick en underbar kontakt med honom. :)

——---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till Johanna: varför var du ite på grällsta i år? :)
 
Johanna svarar: Jag var inte på grällsta för att jag fick egen häst och fiick då avboka. Men hade bokat banhoppning, med några kompisar v. 26 (tror jag). Men nästa år kommer jag med han. :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0