Godnatt

Har fått lite frågor om vilket stall jag varit och kollat på.. Det är ett jätte mysigt litet stall i tungelsta. Vitt och gulligt ligger just nu på 6 inneboxplatser och dom bygger snart ut 3 uteboxer. Jag kommer att stå inne, sen är den en tjej som heter Cassandra som jag känner där (jobbar på skutan) så då har man ridsällskap. Hon red åxo Klippet ganska mycket då han stod på skutan. Så det blir ju kul, är ganska säker på att jag flyttar dit. Mysigt mysigt, men jag säger godnatt för mig idag. 
 
- Jag just nu. Ful.
 
//Johanna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha, då tror jag att jag vet vilket stall det är :) Men har de något namn? Har varit där inne en gång, när jag vart och provred en häst för att bli medryttare och inte hittade dit och frågade en kvinna i det stallet. Men visst är de de stallet där de är en massa buskar framför? Man ser stallet när man åker bussen..

2012-07-19 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0