Gårdagen / idag:

Halojjsan. Gårdag såg ut ungefär såhär: vaknade hemma hos Felicia, så började vi fixa oss och röra oss mot Haninge centrum. Kollade runt lite på rean och fick då med mig en hel del saker hem. 3 trosor, 1 ny bikiniunderdel, en body dress ( lägger upp en bild ) , lite hårsnoddar, tights, aa tror det inte var med än så. Sedan åkte vi ju då hem igen till Felicia. Och sedan runt 7-8 tiden åkte vi till stallet var sedan hemma vid 10 tiden. Kollade då på film och sedan gick vi och la oss. Idag: vaknade hemma hos Felicia, vi började på en gång städa upp röran från gårdagen. Då vi var ensamma hemma hade vi lyckats stöka till en massa.. Men vi städa fram till klockan var halv 2 då våra mammor kom hem till Felicia. Mamma och jag åkte vidare hemåt. Nät jag var hemma så träffade jag en gamla barndomsvän som var nere och badade på stranden där jag bor. Gick ner med henne och tog ett dop. Har inte träffat henne sen förra sommaren så det var ju jätte trevligt. Åkte sedan hem till min pappa som jag inte träffat på ett år. Så nu är jag med pappa och kollar på tv och bara myser. Bild 1: jag och Felicia på hm. Bild 2: jag hemma hos Felicia igårkväll Bild 3: min och Felicia kakor från Sub way Bild 4: jag på bussen på väg till pappa Bild 5: Olivia ( barndomsvän )

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3579510/images/2012/pic_50159da7e087c35bb4000010.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0