Dåligt bloggdag

Har inte haft tid att blogga så mycket, och när jag nu bloggat som en galning under dom 9 dagarna som Jossan var bort så tycker jag Jossan har ansvar att tag ta lite i bloggen. Men nej nej. Hon skyller på att hon har ett liv. Haha, men idag har jag och Felicia varit hos tivy. Klippet stod idag. Igår var jag och kollade på ett stall i tungelsta. Det var så otroligt fint och jag ÄLSKAR det ett vitt litet stall med 6 boxar och 3 ute uteboxar, jag och klippet flyttar om 1 månad. Det blir skit bra, Felicia kommer antagligen åxo komma dit med tivy om 2 månader. Det blir jätte bra, känner att det är helt rätt stall för mig och klippet, mycket ungdomar, ridhus, ridbana, 45 min med buss från mig. 10 min från bussen, PERFEKT helt enkelt. Sen har vi gjort massa andra saker men inget speciellt har massa planer som jag tar upp på bloggen en annan dag. // Johanna


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Vad heter stallet? :)

2012-07-18 @ 09:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0