Bilder från igår.

  • Sjukt glad att du köpte Klippet, ni hör verkligen ihop! ♥

    Johanna svarar: Tack tack Julia :).
     
     
  • sjukt fina tillsammans!

    Johanna svarar: Tack Julia, söt du e :).

     

    Två tjejer från teamryttarna kommenterade min blogg, så söta. Haha, men jag vet att bloggningen suger. Men har värkligen inte lust att sitta inne och blogga under mitt sommarlov. Har inte varit hos Klippet idag. Utan ska till min syrra vid 9 tiden och sover där. Felicia följer med, tror inte vi kommer ha tid att blogga så mycket. Ska fixa till min syrras barn Neo som fyller 5 år imorogn. Sen är det 2 andra barn som är 7 och 1 år. Så hon har tre barn som vi ska ta hand om. Men kommer nog kunna blogga på kvällarna. Fast idag ska vi hem till Cesar min syrras kompis och grilla. Så vi får se hur det blir med bloggandet. 
    Bild från när vi longerade Klippet.

    Nya tränset.

    Longerade.

    Våran frukost imorse, blåbär med mjölk.

    Felicia och hennes mupp häst Tivy. Haha.

     

    // Johanna''

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0