2012-06-08.

2012-06-08, det var dagen då du klev in i transporten med MIG. Jag älskar dig över allt. Du har det där lilla extra. Jag har en frammtid med dig som jag aldrig önskar ska ta slut. Du betyder för mycket för mig. Någon dag ska vi vara på tävlingsbana TILLSAMANS. Vi har så mycket att jobba med men det kan bara inte bli bättre än vad vi gör det till. Vi är ett. Det har gått över en månad sen jag fick dig, och tiden bara flyger förbi. 
 
Pernilla, jag är så glad att du köpte denna otroliga häst. För han är värd så himmla mycket mer än att bli avlivad. Han är värd hela världen för MIG. 
- Bara tanken av att du kanske inte skulle funnits här med mig idag får tårarna att rinna ner för kinden. 
Älskar dig SMASHING KLIPP. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0