hästtest eller något

1. Vilken häst som du ridit någon gång i ditt liv skulle du inte vilja rida igen?
av dom som stått på skutan är det yasmine så jävla seg ponny, och bockar så man får ont i rumpan haha.

2. Vem anser du vara den snyggaste kända ryttaren? JLV 

3. Vilken känd ryttare tycker du inte förtjänar sin plats? vet ej

4. Beskriv ditt värsta fall och vilka effekter det gav.  Asså det har inte hänt värsta sakerna, men typ när jag ramla av lydia i skogen, de gjorde skitont hahaha.

5. Beskriv någon gång som du velat att någon annan ryttare ska misslyckas. Asså alltid när jag rider så vill jag vara bäst, vill alltid att alla andra ska vara sämst och i min hjärna så är alla sämst haha som jag rider med och tävlar med eller aa. Självförtroende.

6. Är det något som du stör dig på under tävlingsdagar? när mina vita ridbyxor är smutsiga, när hästen inte lyssnar för 5 öre, och folk som fuskar.

7. Har du någonsin känt att du velat sluta rida? ja pga flera andledningar, 1 andledning är att förut var det kul att rida, nu vet jag inte vad det är längre. Men på taffsnäs fick jag min feeling tbx vi får se om det håller i höst.

8. Om du inte red, vad skulle då din passion vara? dans såklart, dansar och rider :)

9. Vad har du för mål med ridningen? Att vara världens bästa ryttare, alla ska veta vem jag är.

10. Favorit-hästfärg? fjordingfärg & skimmel. hatar bruna hästar usch.
11. Beskriv det tillfället på hästryggen som du var gladast eller stoltast. Alla stunder på taffsnäs & tävlingarna som jag placerat mig i :)

13. Om du var tvungen att ta bort en gren från ridningen, vilken skulle det vara? western :p

14. Om du var tvungen att ta bort en gren från western, vilken skulle det vara?f Rodeon

15. Har du någonsin gjort något farligt med din häst som du visste att du inte skulle göra, och i så fall vad? hahaha, red rajmik barbacka på en uteritt skrittade lungt, helt plötsligt börjar han bocka så jag typ landar på värsta stenen = skitont. pga jordgetingar -.-

16. Om du minns, beskriv första gången du red. på ponnyridning på tyresta eller utomland eller i finland hos ngn släkting.
17. Tycker du att någon gren bör klassas som djurmisshandel? Rodeo och den dära som dom fräter hovarna.
olagligt att slakta hästar, men Obama har nu godkänt det igen. Bra eller dåligt? bra

Är det bra eller dåligt att ramla av hästar? Bra!

 

20. Tycker du att vilda hästar ska lämnas ifred eller samlas ihop? Beror på.

21. Finns det något du verkligen vill men inte kan? (Inom ridningen) , hoppa värsta banorna,

22. Din värsta ovana inom ridningen? haha, blir skitsur på hästjäveln om den inte lyssnar och jag har haft en dålig dag och så hackar ridlärarn på en. Då går min ilska ut på andra. Dåligt men sant.

23. Finns det något som andra människor gör som du stör dig på? små barn som rider shettis som ska hoppa en dponny, och bara sitter och drar och sågar, speciellt om det är enns favorithäst.

25. Favoritras? fjording, shettis
\jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0